Encik ajie ( narkotik penang ) a.k.a abang ajib telah pon selamat menjalani majlis perkahwinan beliau yang diadakan di Petaling Jaya pada hari Ahad, 17 Disember 2006 lepas..

Aku x sempat pg majlis tue sebab pg langkawi... aku ada sana dua hari seblum kenduri...
time aku pg tue, ada aa citer² liar, ajib bawak balik Yopes...
tapi 3 hari aku kat ctu, XRASA PON....
xtahu aa kot kot ajib bagi ushi jer ker, apa ker...
lagipon aku bukan nak sangat yopes...
adeh...
apa apa pon, enjoy gambar gambar time kenduri ari tue...

CALESTIAS ....


CLICK TO ENLARGE


Wah wah ... memantap jer... Aik.. pegang suria nampak AJIB?? wakakaka


ada lambang aaa kat baju ngan topi dia... isk isk isk


pisau yang kat atas ke bawah yang nak potong kek tue???


dari kiri : anin dan fahmy, Dudey, Encik Rolet, , baju ungu: miss seket, baju putih:isteri tercinta encik sopi, pastu tepi tue adik dia, fatin... ujung skali, pak cik UPM a.k.a Jimy..


tentera² abrahah.. : dari kiri, kibab ( spek itam ), mak nan, master, encik rolet, siamang , ali, molestos fuckers, encik dudey...
yg x nampak : aidi, adam, amin ngan jimy...


0 comments

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)